Presa Curată

Portal de ştiri

Pandemia dezvăluie că nemţii nu prea ştiu să gătească. Deutsche Welle

Spread the love

Pandemia de coronavirus dezvăluie slabele abilități de gătit ale germanilor, arată Deutsche Welle astăzi.

Germanii se bazează pe mâncarea rapidă și mâncarea preparată în prealabil iar acest obicei le-a lăsat abilități culinare limitate atunci când au nevoie cel mai mult de acestea, a spus un grup din industria alimentară.

Însă germanii se strâng în supermarketuri și redescoperă cărțile de bucate.

Federația Germană a Industriilor Alimentare și a Băuturilor (BVE) a declarat că pandemia coronavirusului a expus abilitățile slabe de gătit ale germanilor.

“Știm de ani de zile că competența de gătit a scăzut drastic în Germania”, a declarat agenția de știri DPA directorul general BVE, Christoph Minhoff.

Dar cum distanțarea socială a închis restaurantele și ţinut locuitorii departe de stradă, germanii au luat calea magazinelor alimentare și s-au întors în bucătărie.

„Oamenii, mai degrabă dramatic, obligați să se bazeze pe propriile lor abilități culinare acum, când ofertele de la restaurantele fast-food, standurile cu cartofi prăjiți și restaurantul italian din colț nu sunt o opțiune”, a spus Minhoff.

„Acum oamenii stau în supermarketuri și se întreabă: „OK, cum fac eu de unul singur un burger ? ”, a adăugat Minhoff.

Nu pot găti iar secțiunea cu produse congelate este goală.

El a spus că acest fenomen explică lipsa anumitor produse din supermarketuri în primele etape ale crizei coronavirusului.

Șeful BVE a susținut că multe persoane s-au obișnuit să mănânce mâncare pregătită în prealabil, de la restaurante cu fast-food, cafenele sau brutării, pentru că societatea germană lucrează intens.

La începutul acestei luni, doi editori de reviste germane au declarat pentru dpa că au înregistrat o cerere crescută de publicații pentru gătit, în special cele vândute direct la supermarketuri, în urma pandemiei coronavirusului.

Făina la mare cerere

Populară platformă de gătit online “Chefkoch.de” a înregistrat și trafic în creștere, potrivit dpa.

“Traficul pe care l-am primit a fost la cota pe care o înregistrăm în mod obișnuit în perioada Crăciunului, cea mai aglomerată perioadă a anului”, a spus Arne Wolter, Chief Digital Officer al Gruner + Jahr, compania publică din spatele Chefkoch.

Printre rețetele cele mai vizionate de pe Chefkoch s-au numărat clătitele și pâinea, dar și aluatul de pizza, cheesecake-ul și lasagna, a declarat compania pentru dpa.

Chiar dacă brutăriile din Germania au rămas deschise, lipsa de făină și drojdie a devenit, de asemenea, obișnuită în timpul blocajului din cauza coronavirusului.

Luna trecută, în primele două săptămâni de blocare a Germaniei, cererea de făină a crescut cu 200%, iar amestecurile de pâine au înregistrat un vârf de 330%.

De asemenea, foarte mulţi germani au cumpărat paste și orez, produsele respective înregistrând o creștere a cererii de 170%, respectiv 179%. Prin comparație, creșterea cererii de hârtie igienică a fost sub toate aceste alimente, respectiv la 118%.

“Orice ar putea ţine mult timp și este, de asemenea, cât mai ușor de gătit, este acum la cerere”, a spus Minhoff.

Șeful BVE a spus că speră că coronavirusul îi ajută pe germani să câștige mai multă apreciere pentru mâncarea gătită acasă.

„Atunci când vezi cât de mult munceşti ca să prepari o masă echilibrată și gustoase, poți avea o abordare cu totul nouă”, a spus Minhoff.

În acelaşi timp, în altă parte a globului pâmântesc, şeful echipei care se ocupă de bolile infecţioase din Shanghai a sfătuit oamenii să aleagă micul dejun occidental- bazat pe consumul de ouă şi lapte– care conţin proteine şi ajută la formarea de anticorpi, în dauna micului dejun tradiţional chinezesc, bazat pe terci, anunţ care a provocat multe dispute în China.

Fii patron Presa Curata!

Categorii

error: Content is protected !!